Incubus | Live Bootlegs | Click for more info

Awis a.k.a. psilo's Comments

Comment Wall (53 comments)

You need to be a member of Incubus World Headquarters to add comments!

Join Incubus World Headquarters

At 8:21pm on August 7, 2011, Dody Kusumah Jaya said…

Apa kabar wis ? baru buka Incubus HQ nih, hehehe...

 

btw, pick gitar Mikey di posting donk fotonya di HQ, hehehe....

 

At 8:00am on June 7, 2011, Ilham Eka Santang said…

nice to know you too brad.. in this island we shine, hell yeah..

 

>>ilham

At 5:49pm on May 25, 2011, Karla Andrade said…

Yeah, I bought s hurley shirt online, the tanks were sold out. Isnt Incubus going to Indonesia this year?

At 2:04am on May 22, 2011, niken ratnasiwi said…
engga punya temen disana huhhu, klo ke gath nanti gue plongo2 sendirian wkakka
At 5:38am on May 19, 2011, Olfie_Nia said…
hahahaha.. blom member nih,, baru mau.. td nya mau pas presale tp ga smpet.. eh liat profile lo, kyanya lo nyebutin smua albumnya incubus di favorite album kec morning view ma light grenades yah? hahaha.. kbalikan bgt ma gue,,, knp gitu wis?
At 1:22am on May 19, 2011, Marina said…

right! congratulations, you passed the exam in russian)))

At 9:15pm on May 18, 2011, Ally Smith said…

Hola, Awis!

Nice to know you as well. Greetings from Texas!!

 

-Ally

At 6:16am on May 18, 2011, Olfie_Nia said…
gue ga ngantri presale,, ada acara kluarga.. : (    btw, lo ank incunesia ya?
At 1:54am on May 18, 2011, Marina said…
why your country is too far from me? )))
At 8:27am on May 17, 2011, niken ratnasiwi said…
hahahha dapet dong, dia pulang harus bawa tiket. engga bawa tiket harus pergi hushh hahaha ga deng. oh ya?? heewww pingin gitu deh ketemu incunesia lainya
At 2:01am on May 17, 2011, Marina said…
make a group here and be it sole member?))) no, thanx )) easier to ride through europe and visit a concert, for example :)
At 8:00pm on May 16, 2011, Vici Ria Lestari said…
oh really? shame on me.haha. anyway, u guys doing very well. good job!
At 12:13pm on May 16, 2011, Vici Ria Lestari said…
sure i did :) did u? become a member makes u have no need to take a queue :D
At 11:01am on May 16, 2011, Vici Ria Lestari said…
heyy.. nice to know u too
i do enjoy incubus :)
At 9:16am on May 16, 2011, Ressa Dwi Afriani said…

Kemaren ga sempet dateng dan bantuin. :/

Tapi sebelomnya sempet kebagian diinterview dulu sama Ardan.

Kemaren di-handle sama Ardan & ShowMaxx sih kayanya. Masi nyisa juga, kalo liat mentions IncunesiaBdg, kayanya masi pada nabung tuh. Hehe

Ikutan bantuin di FX ya, Kak? *eh kakak lagi hahaha

At 3:12am on May 15, 2011, Sophie Chadd said…

Hey :)

That's ok. Thanks for the request!

At 12:59am on May 15, 2011, Marina said…

i see))

 

nope, incubus never came to russia)) i think only me here from moscow ))

At 2:28pm on May 14, 2011, niken ratnasiwi said…
Udah deh pokoknya gue minta beliin abang gue, ntar tinggaal ganti. Mau normal price atau presale. Pusing ngantri pagi2, nyokap gue rempong gt soalnnya hahha.

Yeeeee, klo gue poopy ngeluarin uang, minta tiket incubus 100 biji gue beliin wis (lebay -,-), btw sorry bgt ya havas yg di fb, dia emang super sotoy berat orangnnya haha
At 5:20am on May 14, 2011, niken ratnasiwi said…
Iiiiiiiiiiiii ngga jd bayar kan gue :_( kayanya gue belinya normal price deh wis. Oke, kbr2an ya, fb aja. Lo ada pin bb ngga?
At 3:36pm on May 13, 2011, Marina said…

hehe)) not for real)) just a funny name)))


facebook

twitter youtube

last.fm

Image Map

Follow Brandon on Spotify

Join The Incubus Mailing List

 

Watch streaming video from Incubus at livestream.com

© 2014   Created by Incubus.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service