Incubus | Live Bootlegs | Click for more info

Anthony J. Wilson
  • Male
  • Lexington, KY
  • United States
Share on Facebook
Share Twitter
  • News
  • Discussions
  • Events
  • Groups (2)
  • Photos (25)
  • Photo Albums
  • Videos

Anthony J. Wilson's Friends

  • HQ Contests
  • Joan Jones
  • Scott W Marshall
  • Brittany Ada Hamryszak
  • Matthew Sullivan
  • Lexi Gorton (Lexico)
  • Rick Strayer
  • Natalie
  • Nicole
  • Incubus

Gifts Received

Gift

Anthony J. Wilson has not received any gifts yet

Give a Gift

 

MY INCUBUS WORLD

Latest Activity

Anthony J. Wilson updated their profile
Dec 4, 2011
Anthony J. Wilson commented on Anthony J. Wilson's photo
Thumbnail

27Aug2011 Cincinnati, OH

"I did notice that, Nat... and thank you. some of them are too grainy for me. Now that would be something I could do for a living.... photography. But I'd have to learn about composition, and lighting, and blah blah blah..... I'd rather…"
Dec 4, 2011
Natalie commented on Anthony J. Wilson's photo
Thumbnail

27Aug2011 Cincinnati, OH

"Hmm notice my default pic??? You STILL have some of the best concert pics I've seen AJ :)"
Dec 4, 2011
Anthony J. Wilson left a comment for Natalie
"trying to personalize, but its not going to well. lol haven't figured out what exactly changes where, if that makes any sense. lol tried to load the pic of my ticket with cisco's "signature" on it on the sides, but it didn't…"
Dec 4, 2011
Natalie left a comment for Anthony J. Wilson
"LOL well AJ point taken haha....actually my font was white up until a few hours ago when someone pointed something out to me. I realized that with my pictures and outline, the black shows the things I'd prefer to show to ppl visiting my page…"
Dec 4, 2011
Anthony J. Wilson left a comment for Natalie
"yeah, its just not as instant as FB, but it is a cool site because its Incubus!!! And thank you Nat for being here so early! question... how do you read all the comments here? the font is black and the pic you're using is really dark. :-)"
Dec 4, 2011
Natalie left a comment for Anthony J. Wilson
"Well thank you AJ :D I've missed you on here so much :/ when I'm not on FB in our group I'm on here (actually on here AND on there lol) so I've learned to tool with my page ;) haha. I'm sooo glad Lexi found you on here…"
Dec 4, 2011
Anthony J. Wilson left a comment for Natalie
"well.... you know.... Lexi sent me a friend request here, so I HAD to accept it. :-D I like your page here. and the list of songs that play when you open it up!"
Dec 4, 2011
Natalie left a comment for Anthony J. Wilson
"AJ!!! <3 Glad to see you on here again :D"
Dec 4, 2011
Anthony J. Wilson and Lexi Gorton (Lexico) are now friends
Dec 4, 2011
Natalie liked Anthony J. Wilson's photo
Oct 18, 2011
Natalie liked Anthony J. Wilson's photo
Oct 18, 2011
Natalie liked Anthony J. Wilson's photo
Oct 18, 2011
Natalie liked Anthony J. Wilson's photo
Oct 18, 2011
Nancy Marzulli left a comment for Anthony J. Wilson
"youre a good friend thank you xo"
Sep 10, 2011
Anthony J. Wilson commented on Lauren Clay (Mod)'s blog post Tour Guide Contest ***EDITED 08/20/11***
"I think this video is a winner!!!! GET ME TO MIAMI QUICK!!! :-)"
Sep 10, 2011

Profile Information

Favorite Incubus Album
Morning View
How many times have you seen Incubus in concert?
1

Anthony J. Wilson's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (5 comments)

You need to be a member of Incubus World Headquarters to add comments!

Join Incubus World Headquarters

At 4:15am on December 4, 2011, Natalie said…

LOL well AJ point taken haha....actually my font was white up until a few hours ago when someone pointed something out to me. I realized that with my pictures and outline, the black shows the things I'd prefer to show to ppl visiting my page better ;) I see you're changing things up a bit too :D I love it!!! No it's not as instant as FB and yes it's INCUBUS but also there's a lot of info on here now too.....videos, pics, tour updates, etc. Like I said I hope I see you on here more often :)

At 3:56am on December 4, 2011, Natalie said…

Well thank you AJ :D I've missed you on here so much :/ when I'm not on FB in our group I'm on here (actually on here AND on there lol) so I've learned to tool with my page ;) haha. I'm sooo glad Lexi found you on here that's so great! Now you have to visit more often please. Lauren is almost always here too. GAH it's just so cool to see an Incufriend on here! I've met some other wonderful friends on here but nothing is quite like seeing a familiar face <3

At 3:45am on December 4, 2011, Natalie said…

AJ!!! <3 Glad to see you on here again :D

At 8:46pm on September 10, 2011, Nancy Marzulli said…
youre a good friend thank you xo
At 1:54am on August 21, 2011, Natalie said…

AJ Mr Head of the Secret Service glad you found me :)

 

 
 
 

facebook

twitter youtube

last.fm

Image Map

Follow Brandon on Spotify

Join The Incubus Mailing List

 

Watch streaming video from Incubus at livestream.com

© 2014   Created by Incubus.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service