Information

Incubus Washington

Location: Seattle
Members: 41
Latest Activity: Apr 22, 2012

Discussion Forum

This group does not have any discussions yet.

Comment Wall

Comment

You need to be a member of Incubus Washington to add comments!

Comment by Renna on April 17, 2012 at 7:04pm
They're co-headlining ...
Comment by Nicole Morris on April 17, 2012 at 6:49pm

Is Incubus opening for LP or is it co-headling?  If it's co-headling they should get a longer set.  Yeah, not a fan of the Tacoma Dome either.

Comment by Casey Malone on April 17, 2012 at 6:20pm

Yes!! I knew they would make it~ Now wondering how much stage time they will get since they are opening for LP. Hmmm. Anything is good!~ I don't care much for the TDome but, if I am standing in front of the stage, I won't mind. lol :)

Comment by Nicole Morris on April 16, 2012 at 11:26am

Hey just saw (pollstar.com) that the Honda Civic tour will play Tacoma 9/5.

Comment by Angelika on August 16, 2011 at 9:21pm

mmhm, I know Casey! When they put out an email that they added tour dates, I rushed to the website to see when they were hitting the PNW.. Nope, they are going to the UK afterwards.

I don't know why they aren't coming here but it's kind of sad, I know they have a large fanbase here. And what sucks even more is that the more I play their new CD, the more I love it. Bummer that I wont be able to see them live anytime soon.

Comment by Casey Malone on August 15, 2011 at 11:55pm
Ok, Kinda pissed that the band has chosen to play THREE shows in California AFTER the San Fran date, but not one date in Washington State!
Comment by Casey Malone on August 9, 2011 at 3:29am
I am loving the new CD!~ I have had it playing in my car ever since it came out... Brandon's voice is better than ever! God I love this band, the music and especially the lyrics. Must..... see..... them..... soooooon!
Comment by Olivia Siobhan on August 2, 2011 at 9:34pm
Just bought my tickets to see them @ Red Rocks! Pretty stoked! Anyone else going to see them there?
Comment by PacNW Incubus on July 18, 2011 at 12:43pm

I run a Pacific Northwest Incubus Fan based Twitter. Follow for updates on the band and their upcoming visit to our area in 2012!

www.twitter.com/incubuspacnw

Comment by Bryan Paul Andersen Howard on June 7, 2011 at 11:44pm
Anyone interested in getting a band together to do some incubus covers mess around whatever? Looking to meeting some incufans here. Moved here 2 months ago. Cheers
 

Members (40)

 
 
 

facebook

twitter youtube

last.fm

Image Map

Follow Brandon on Spotify

Join The Incubus Mailing List

 

Watch streaming video from Incubus at livestream.com

© 2014   Created by Incubus.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service