Hallo! Ik ben nieuw hier. Worden jullie ook rete nerveus van het wachten op de Nederlandse datum? Op 1 juli Frankrijk, 3 juli Duitsland. Wanneer Amsterdam...? Zijn er ook Nederlandse fans hier die naar Duitsland of Frankrijk gaan? 

Views: 96

Replies to This Discussion

Ze gaan binnekort bekend maken wanneer ze in Nederland zullen spelen! Ik ga zelf niet naar andere landen voor ze.. Helaas geen geld voor (;

Ik ga ook het liefst gewoon naar NL. Ik hoop alleen zo dat ik ze niet weer misloop vanwege vakantie... 

Steve Rennie zei op twitter iets over 10 juli vrij houden tegen een fan, hoop dat t snel definitief bekend wordt.

K*t, dan kan ik dus echt niet :-( Ben wel blij dat ik dan wel naar Arras ga in ieder geval. Kan ik ze in ieder geval 1 keer zien...

hm, 10 juli? klinkt goed. Verder neig ik naar dortmund op 3-7 en misschien arras of werchter...

Beetje schipperen met de agenda in relatie tot de tour van pearl jam in dezelfde periode

Hoi Marielle, mocht je naar Arras willen: ik heb 2 kaarten (E-tickets) in de aanbieding. Ik heb inmiddels ook tickets voor Werchter een dag eerder. Werchter komt qua planning beter uit en daar speelt ook James Vincent McMorrow, waar mijn zus en ik ook erg van houden.

Ik betaalde voor 2 tickets Arras EUR 119,40. Ze mogen voor iets minder weg... 100 euro ofzo. Als ik er niet vanaf kom, ga ik naar beide festivals, ook niet verkeerd ;-) Maar beetje kostbaar, want ik betaal ook voor mijn zus. 

Ik kreeg net een mail van Livenation: het concert zal inderdaad op 10 juli zijn :-D

Yep, ik zag het ook. Erg jammer voor Nederlandse fans met schoolgaande kids die het weekend ervoor al afreizen naar zonniger oorden. Gelukkig komen ze vlak voor de schoolvakantie nog in Werchter en Arras. Geniet ervan allemaal!

Iemand een idee wanneer de MYF kaarten beschikbaar komen?

ik heb ze een mailtje gestuurd vanavond. ben benieuwd of de MYF 'winnaars' van het gecancelde concert eventueel kunnen ruilen voor een andere datum als ze niet naar de HMH kunnen op de tiende.

Oh nou ik hoor het graag als je reactie hebt gekregen Maartje.

Hi Wilton, ik kreeg vannacht een mail via de MYF voor mensen wiens M&G was gecancelled. wat ik uit de mail begrijp kun je inderdaad kiezen voor welk concert je de vervangende tickets wilt, dus niet persé voor de HMH weer :) er staat een lijst met data bij, wat helaas denk ik wel betekent dat er geen verdere Europese concerten bijkomen...

of er ook nieuwe MYF-kaarten in de verkoop gaan weet ik niet!

RSS

facebook

twitter youtube

last.fm

Image Map

Follow Brandon on Spotify

Join The Incubus Mailing List

Watch streaming video from Incubus at livestream.com

© 2014   Created by Incubus.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service