Incubus | Live Bootlegs | Click for more info

Waar ik erg benieuwd naar ben is het volgende. Zoals iedereen weet heeft Nederland nogal wat concertzalen. Ik ben erg benieuwd waar jij Incubus het liefste ziet spelen, elke zaal heeft immers zijn eigen uitstraling, akoestiek en capiciteit. 

Als ik zelf mag kiezen lijkt het mij zeer tof om Incubus een keer in een kleinere setting te zien, iets als The Morning View Sessions, maar dan in Paradiso.

De HMH was ook zeer geslaagd, je merkt daar zeker dat het geluid top is!

Views: 12

Replies to This Discussion

paradiso!
Zoals k eerder in een andere discussie zei, paradiso!! Geweldig zou dat zijn wahhh! En als we dan toch fantaseren zou k ze ook heel graag in rotown rotterdam zien. Gewoon, lekker in de buurt en 'mijn' poppodiumpje. Maar goed, van de realistische opties dan toch weer hmh. Puhlease geen ahoy

Paradiso is zeker de mooiste zaal. Ik zou wel eens een clubtour willen zien, zoals Queens of the Stone Age in mei deed: Oosterpoort, Effenaar, Paradiso.

Maar dat is niet realistisch. Het wordt denk ik HMH, en misschien zelfs Ahoy. Maar aangezien de band vijf jaar weg is geweest en niet de grootste rockband in Nederland was, denk ik dat HMH het gaat worden. Heb ik ook geen problemen mee. Goed geluid.

HMH heeft inderdaad een prima akoestiek. Ik zou ze ook heel graag in Paradiso willen zien! Of in Tivoli aan de oude gracht in Utreg. Maar de HMH is inderdaad het meest waarschijnlijke.

Ik ben trouwens nieuw in de Nederland groep! Uberhaupt nieuw bij de Incubus HQ eigenlijk. Gegroet mede Incubus fanaten!

Welkom Daan :)
Paradiso zijn ze ooit geweest volgens mij.

Melkweg was mijn eerste Incubus experience in 2000 en dat was erg vet. Zou ze nu wel graag Paradiso willen zien :-)

HMH! Geweldig geluid daar :)
Ik hoop Paradiso, dat is echt lekker klein!

RSS

facebook

twitter youtube

last.fm

Image Map

Join The Incubus Mailing List

Watch streaming video from Incubus at livestream.com

© 2013   Created by Incubus.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service