November 19th // Cologne, Lanxess Arena

November 22nd // Munich, Zenith

November 27th // Frankfurt, Jahrhunderthalle

so, where will you be?

i will be in cologne and in frankfurt, because it is saturday and sunday and not sooo far away from where i live. and so i don't even have to take holiday ;) YEEAH!

would love to meet someone there...

you could also write in german. only thougt to write in english, because perhaps few not german fans will be there?!? :D

Views: 263

Replies to This Discussion

danke fürs posten!! Mit Köln ist genial weil einen Tag vorher The Blackout dort spielen :)

Ich muss noch planen, aber generell würd ich mal sagen, alle deutschland termine und vielleicht noch wien, amsterdam und esch-sur-alzette...die tourpage hier ist ja nicht so dolle, weil die deutschland termine nicht online sind...würd mal gern die gesamten european dates wissen, also alles...

köln und frankfurt SIND gott sei dank an nem wochenende :D

hab auch nicht mehr als 150 km zu beidem. herrlich, ich freu mich schon riesig.

ich denke, die tourdaten werden auch bald offiziell erscheinen mayumi, schließlich müssen sie die tickets ja auch verkauft bekommen. und dann wissen wir alle :)

Nach Köln und Frankfurt gehe ich auch auf jeden Fall und dann entweder München oder Zürich, mal schauen.

Ich denke die Tickets werden vllt doch etwas mehr kosten, weil sie nun in größeren Hallen spielen, jedoch unter 40€ bleiben. Hoffentlich :D

wann ist denn zürich?
am 14.11.
Hey, are there any chances that they will play in Hamburg? I'm from Poland and the only way I can see the guys live is if they paly in Hamburg as I've got some good friends here. Viele Grüße! :-)

Köln is great:)

ob die Lanxess Arena voll wird hmmm? Vom Palladium auf Arena ist schon ein Schritt, aber die Arena ist klasse von der Sicht und Akkustik, schön!

@ Kasia let`s wait and see, if some other German dates will be announced. But as far as I remember, didn`t they played in Hamburg on the last 2 tours, so wait and hope;)

Does any one know if VIP packages will be available for the shows in Germany / Luxembourg via Ebay as well?
Yes, they will be available! :)
:) weiß man schon wann?
Nein, das ist noch nicht raus. Jake wird das aber sicherlich als Blog posten, wenn es soweit ist.

i am aiming for Paris, Koln, Berlin, Amsterdam and Luxembourg (and Munich perhaps...)

:-D

RSS

facebook

twitter youtube

last.fm

Image Map

Follow Brandon on Spotify

Join The Incubus Mailing List

Watch streaming video from Incubus at livestream.com

© 2014   Created by Incubus.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service