Incubus | Live Bootlegs | Click for more info

Do Incubus expect to come to Paris? Bienvenu pour un concert en France!

Nous espérons et attendons tous l'annonce d'une date en France! We all are expecting Incubus to come to Paris.

Tags: France

Views: 29

Reply to This

Replies to This Discussion

but not only in Paris, in 2004 the band came in lyon, Montpellier ...

Lyon would be great!  :D

Le concert d'Incubus en 2004 à Montpellier... quel bon souvenir!
Ouiiiiiiii on attend tous Incubus avec Impatience ! J'ai eu l'occasion de voir le groupe au Zenith de Paris lors de leur deux dernières tournées... et comme on dit, jamais deux sans trois ! Alors viiiiiiiiiiiiite ! Les daaaaaaaaaaates ! :D
I'm wondering if the band ever played someday in Lille. Could be a good stop :)
Ils viendront, c'est certain ! J'espere que nous aurons bientôt les dates :)

Incubus came in Reims (where I live) in 2007...and I wasn't able to come to the show because I had to pass an important exam the same day...

This year I'll come...it will be the revenge of this day in 2007 !!!! So...please come in France !!!!

(sorry for the english...I'm trying to learn but I'm not really talented for that...)

Montpellier was one of the best concert I ever seen. Hopefully it could be the same way in Paris or anywhere in France this year. We are waiting for dates!!!

I think Incubus likes originality and unstandart ideas. So i warmly suggest the management team to think about amazing show in the mountains. Meribel resort is sooo ready for that!!! (sometimes i forget to close my eyes, while dreaming)

oh hell yes! PLEASE PLEASE COME. boys, you HAVE TO COME.

bon faut peut-être remettre la discussion à l'ordre du jour...j'ai pas envie qu'ils nous oublie dans leur tournée !!!!

Quelqu'un a une idée ?

toujours aussi actifs les français...
Je confirme... Difficile de faire bouger les gens sur l'ensemble des groupes en ce moment... (moi le premier!).

RSS

facebook

twitter youtube

last.fm

Image Map

Join The Incubus Mailing List

Watch streaming video from Incubus at livestream.com

© 2013   Created by Incubus.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service